środa, 10 listopada 2021

462

 Live



Elementy na kolejne dwie prace, ale to nie jest tak, że zajmuję się tylko plastycznymi. Fakt, po pewnym wydarzeniu trochę za bardzo przyspieszyłam i muszę zwolnić. 


Kwadratowy oddech.
Odkryłam kanał trenera personalnego, fizjoterapeuty Marka Purczyńskiego , na którym różne techniki jak pomóc organizmowi .
Kwadratowy oddech , z przyczyn oczywistych, jako pierwsza z tych technik..
Jest potrzeba i zdrowia, i prac, i ładu w przestrzeni, co w tych tu warunkach możliwe do zrobienia, a  koszmarów z przeszłości wspominać nie będę.
*****

Jest szósta rano. Ja już po ablucjach, z umytą głową , wypitą kawą i przyciętą płytą dla oprawy autorskiej. Mega  trudne do zrobienia i dobrze mieć to z głowy.
*****
Do Warszawy i dobrze, że taka piękna pogoda, bo jakby była brzydsza to by mi się jeszcze bardziej nie chciało tam jechać.

Byłam krótko i na Poznańskiej najpierw się zatrzymał, żebym przeszła po pasach, i zaraz zaparkował, a dźwięczy taka maszyna kosmicznie.
Pierwszy raz widziane przeze mnie w realu 
Ferrari.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz