czwartek, 18 listopada 2021

465

 



Druga "Złota rybka" w trakcie. Czy spełni jakieś życzenia ?. A jeżeli tylko trzy, to trzeba takich rybek więcej. Robię i trzecią i chociaż każda inna to więcej będzie mi trudno wykonać, chyba że jako grafiki. 

                             ****


       Kot, jaki jest, każdy widzi. 

       Teraz tylko jeszcze jeden spacer do Stokrotki .

I kupiłam 5l źródlanej wody i zaryzykowałam kupić melona i okazał się być bardzo dobry.


To tyle o rzeczach lekkich, łatwych i przyjemnych.

                                  *****

            


Nie będzie mi się chciało odtwarzać moich historycznych logo, może tylko jeden koniecznie.

Punkt konsultacyjny i niech tak będzie jak przy drzwiach wejściowych. Znak jest w środku.
Ja już o tym pisałam, że prosty atawistyczny mechanizm przyciągający psychopatów skutkiem porażającej mojej ułomności z przyczyny alergii, że od trzydziestu lat zaliczyłam znajomość z taką ilością przypadków,  że skoro statystycznie jest 5%mężczyzn i 1%kobiet, to mam wrażenie, że poznałam prawie wszystkich. 

Dziś zbieram siły przed jutrzejszym wyjazdem do Warszawy , więc tylko ta sygnalizacyjne o powyższym temacie . O tym jak psychopaci potrafią niszczyć życie innych i nawet tych, którzy chcą im pomóc, to historię z serii obrazujących potworności zachowań i tu liczne przykłady. To, że karma wraca prędzej czy później to są i na to przykłady.
Bezmyślność, brak wiedzy, a XXI wiek obowiązuje .
Są niewielkie, śladowe symptomy, że dzięki netowi i możliwości wypowiedzi na forum coraz trudniej psychopatom manipulować innymi Do tego, że niszczą życie innych, ale i swoje to potrzebna by była inna inteligencja i raczej na wyższym poziomie niż ta, którą się Zombie tak szczycą.  I jak to jedna z zasłużonych w moim życiu wampirów, w swoim filmie na YT z mocą głosi, że "Zombie duszy nie odzyskają". Fakt, a zwierząt mi żal.
Jasne, że szkoda mi tych wszystkich prac, których nie zrobię i chociaż tego czasu, dzięki tu ludzkim warunkom, mam o wiele więcej,  są sprawy priorytetowe i życie ważniejsze od sztuki, niestety.



 





       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz