czwartek, 20 czerwca 2019

241

Po dniu, który nie spełnił oczekiwań a skutkiem tego, że forma moja jeszcze nie najlepsza.
Takie podobrazie tylko mając zrobiłam  grafikę i jest 36x36cm i udało się równo co
można uznać.
                         *****
Program mój "Rewolucji Radykalnej" jako kod dostępu.
Nie przytaczam tego postu pt. "Rewolucja Radykalna", który wcześniej na opublikowałam na blogu . Teraz więcej i też koniecznie aby było skondensowane maksymalnie co łatwe nie jest. Piszę, ale także dużo "czytam", także audiobuki.
W mojej pracy rzeczywistość także przerośnięta przez fikcję i to jest z książki " Sodoma" w audiobuku. 
Przerywam "czytanie" "Sodomy", która to książka jest barokowym i nużącym opisem zjawiska i jeszcze nie dotarłam do tego co dla mnie najbardziej interesujące czyli do analizy źródeł .
*****
Tu przerywam " czytanie" " Sodomy", książki, która w barokowym i dość nużącym stylu opisuje zjawisko i nie " doczytałam" się jeszcze tego co dla mnie najbardziej istotne, a mianowicie analizy istoty tegoż zjawiska.
Teraz dygresja zainspirowana krótką wymianą zdań a'propos sytuacji kraju, który kiedyś był wielkim i szanowanym przez innych dlatego, że miał klasę własnej mądrości i nie był niczyją kolonią i nie zarządzała nim mafia psychopatów dyktujących reszcie "brak warunków" życia.
"Polska dla ludzi" to hasło wyczytałam na plakacie wyborczym z 1997r. To był czyjś dopisek pod skreślonym jakimś innym ( dziś już nie pamiętam) i tak właśnie być powinno i tak być może pod warunkiem, że chore emocje i uprzedzenia i ignorancja przestaną być argumentem w rozmowie.
*****
Będzie i o sztuce i tu o jednym wydarzeniu
Tłumaczyłam dwa lata znajomemu szklarzowi, który jako jedyny znany mi, potrafi takie podlewy lustrzane wykonywać, że ten mój autorski i oryginalny projekt, oddaję mu i niech robi dla siebie i sztuki...
Ja mam, poza tym, tak dużo do zrobienia, że nie ogarniam.
Ogarnęłam i to całkiem sensownie pozew do Prokuratury, co nie było łatwe jak już się upubliczni.
*****
Słucham i jest  dobry fragment z truistycznym przesłaniem, co prawda, ale ten cytat z " Hamleta" zalśnił 
" Zdaje mi się, że ta dama przyrzeka zbyt wiele."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz