środa, 17 lutego 2016

15

Od tamtej historii w Katedrze do dnia w którym ktoś powiedział "Niech pani stąd wyjedzie" to znaczy wyemigruje ,minęło 33 lata .25 lat ostatnich to moje doświadczenia,które są konsekwencją i tylko tym co wtedy się wydarzyło.A to wydarzenie jest opisane w mojej sztuce pt.Pol@czek.
To już umiem dodawać zdjęcia do postu,a na tym jest praca pt.Rozbicie naczyń .Taki szkic bo przygotowałam do wykonania gobelinów zainspirowanych dziełem Izaaka Lurii ,mnóstwo elementów,ale już ich nie wykonam.Szkic 30x30cm i przez ostatnie dwa lata tworzone  takiej wielkości prace i inne małe ,a jakże codziennie jedna a czasami dwie bo dobrze mi się pracowało tam na wsi,to miniatury gobelinów.Chciałabym dużo opowiedzieć i o tym tam pobycie i o pracach ale teraz do rzeczy czyli do tego co najważniejsze w tym czyli do tego optymizmu,tak bardzo pożądanego przez wielu .Bo będzie to optymizm ...
Przerywam teraz bo muszę sprawdzić czy powiodła mi się próba zamieszczenia w poście video.Jest to jedna z prac z cyklu "Czysta,żywa sztuka".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz