czwartek, 4 lutego 2016

Wstęp c.d.

Piszę. W tym domku na wsi to taka próba,że tak można,mam taki aparat tel i mogę stąd czy skądkolwiek i wysłać.Piszę ale nie dlatego,że w takim facebookowym teście tak mi wyszło.Piszę ,chociaż kiedy o tym wspominałam wcześniej w rozmowach z kilkoma osobami to różne były reakcje ale przeważały takie: a teraz wszyscy piszą, a komu to potrzebne i t.p.A jest kilka bardzo ważnych powodów między innymi to wyjaśnienie chociażby dla. Urzędu Skarbowego ale i wielu innych znajdzie coś dla siebie.Tytułem dalszego ciągu wstępu bo dziś jeszcze inne obowiązki to wspomnę o dylemacie,który powodował ,że o tym pisaniu myślałam z pewnymi oporami ,a który to rozwiązałam i już się przywiązałam do tego,że w tej sytuacji geopolitycznej w żadnym wypadku i licznych powodów nie mogę być pisarką.. Nie mogąc się z tym pogodzić znalazłam jedyne uzasadnione rozwiązanie:będę grafomanką to wygląda i brzmi o wiele lepiej.To tyle na dziś i chociaż nie spodziewam się komentarza jakiegoś odbiru to publikuję.Nadtępne strony spodziewam się,zainteresują was bardziej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz