piątek, 15 października 2021

446

 Moja mała historia sztuki.

    Bożena Biskupska.

   Wielka Artystka i Piękny Człowiek, co łatwo było zrozumieć przy krótkim bardzo osobistym kontakcie. Wielkie rzeźby przedstawiające pnie drzew. Ja też miałam w dzieciństwie taką wierzbę spróchniałą, do której wnętrza można było wejść. 

Zaszczyt to dla mnie obecność moich prac w tych samych galeriach . Obrazy olejne Artystki widziałam wielokrotnie. Dziś piękny biały w jednej z warszawskich galerii . Raz tylko miałam szczęście widzieć pracę z cyklu "Wytyczanie obrazu" i to już jest instalacja, bo Pani Bożena Biskupska wypowiada się i rzeźbą i instalacją, płótnami i jest w tych pracach to coś, co z całego ogromu innych obok, zawłaszcza uwagę i nie pozwala przejść obojętnie.

  O twórczości Artystki można przeczytać w necie i nie będę tu cytować. Warto któregoś dnia przejść się, odwiedzając najlepsze warszawskie galerie i odkryć samemu wielkość tej twórczości.


  


          

          


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz